Världarnas krig

Puuh, har nyss kommit ut från ett varmt bad för jag känner att jag börjar bli lite sådär halvförkyld, inte okej. Men i alla fall så dansa jag innan. Drog mig kvar på studion ändå tills klockan var fyra sen åkte jag till mammas jobb och sen hem. Sitter nu och tittar på världarnas krig, så jävla hemsk den filmen är det är helt sjukt, fy fan om det skulle hända på riktigt.

Blir tidigt sänggång idag då det är jobb imorgon och sen dans hela kvällen, får hoppas att förkylningen inte slår ut, buuuuh.

Puss och godnatt
/ maddis ♥

Kommentarer
Postat av: Pauline

Vad snygg blogg du har! verkligen super fin! =) Kram Pauline

2009-09-30 @ 22:34:24
URL: http://sanninegnompauline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0