High heels on

Seriöst, jag suger på det här med att upptadera bloggen. Får helt enkelt skylla på att jag inte har tid, och när jag väl har tid så är jag väll för lat för att orka sätta mig och skriva, men men!

Älskar att hålla igång 24/7! Så dagarna består oftast av jobb, dans, umgås, ledighet, massa ärenden. Ja en del. Men som sagt när jag är ledig tycker jag om och vara helt ledig, då menar jag ligga i mjukiskläder hela dagen tills det är dags att dra sig till dansstudion, där jag faktiskt spenderar 5 av 7 dagar i veckan. Men det är något utav det bästa jag så där trivs jag, haha känns som om jag har skrivit det för tusende gången men i alla fall. Har alltid spelat fotboll i hela mitt liv men nu är det nog lagt på hyllan. Har inte tränat sen i vintras och det är snart vinter igen. Men slutade väll ta fotbollen på allvar för ngra år sen. Det var en underbart "kapitel" i mitt liv som nu är avslutat, och nu börjades det ett nytt, ett bättre tror jag.

Det går bra på jobb och jag trivs verkligen. Älskar våra crazy naglar vi alltid gör, ska bygga om mina om en vecka och då kommer det bli blingbling naglar, suprise suprise. Nej, men de kommer bli asläckra! :)

Men nu till nutid! Igår var jag ledig och på kvällen var det dags för Micas artonårsfest, grattis gumman. Det var riktigt trevligt och det är sjukt hur mycket man kan snacka på så fort man fått i sig lite drinkar, men roligt är det hhaha. Så det blev en lyckad kväll! Idag har jag legat i sängen exakt hela dagen, fick mess från gummsi innan om jag ville med till lílla torg ikväll men nej min kropp sa nej faktiskt, så det blir en hemmakväll. För imorgon är det först dans och sen ska jag och min älskade Emma åka och titta på Black Silk, en dansföreställning som vars repetioner vi var och tittade på för flera veckor sedan och blev förälskade i. Det ska bli kul att se det färdiga resultatet :)

Så veckorna framåt är fullspäckade med en massa event, riktigt roligt.
Och förresten känner jag mig duktig har inte ätit godis, kakor eller ngt på hela veckan förutom glass vilket jag inte räknar in där (a). Tills igår då det var helg så det blev popcorn, födelsetårta och idag har jag unnat mig en chokladboll. Så det går bra :)

Nej nu ska jag forsätta ha konsert för mig själv här hemma
Puss puss / maddis ♥

LITE PICS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0