Black Silk!

Det är helt sjuk så snabbt det blir mörkt nu. Klockan är bara halv sju och redan är de beckmörkt ute, sccaaaary! Gick och la mig cepetidigt igår, eller det är tidigt för mig eftersom jag alltid lägger mig så sent annars. Vid halv elva la jag i sängen och tänkte shit klockan är bara halv tio nu, sjukt.

Ska iväg och dansa om ngn timme men innan det måste jag städa, det ser förjävligt ut helt enkelt.

Åh just det igår var jag och emma och tittade på Black silk, den är sjuuuuuukligt bra. Aw, den sista delen av föreställningen är så jävla fin och både jag och emma bara åååååh. Hade lätt kunnat gå och se den igen. Black Silk heter den och går bara ngn vecka till på Malmö Operan, REKOMMENDERAS!!

Imorgon blir det antagligen stan med gummsi, måste hitta outfit tills på fredag då det är jessies tjejmiddag.

Nej nu ska jag ta mitt våffelhår(HAHA) och kleena upp mitt rum
PUUUSS / maddis ♥


Jag och älskling i fredags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0