Älskar livet


Godkväll eller snart godnatt!


Puh denna veckan har bestått av jobb, dans, ledighet, dans. Tror jag dansat sammanlagt 15 timmar ändå, men vafan det är så jävla roligt så klagar absolut inte. Har varit ledig sen i torsdags, men hoppade in för emla i lördags så vi bytade en dag. Igår så träffa jag min lilla töntälskling gummsi och vi tittade twilight. Idag har jag dansat mellan 13-17, sen har jag åkt hem till mormor och ätit middag. Är ledig ända tills torsdag men ska hoppa in och jobba på mammas jobb imorgon så det blir en tidig morgon imorgon. På kvällen bär det som vanligt av till dansakademin.

Mina vänner ni är de allra bästa som finns, vet inte hur jag hade klarat mig utan er.

Nej, nu ska jag ner och krama om mamsi, vi har inte varit helt sams idag.
Godnatt / maddis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0