Bollywoodska



Godkväll! eller nej, snart godnatt :)


Sitter här och håller på och dö så trött jag är. Tjejerna har precis gått då vi alla höll på att somna i soffan, haha. Tittade Moulin rouge som jag inte sett på aslänge, den är så fin och sorglig!

Igår så var mamsi och jag först på nóva och handlade lite nya saker, bland annat ny vinterjacka. Sen drog jag mig till svedala hem till emma och hade en "mys, kränga, dans, kaos, skratt, nånting" kväll! Knasbollar till tusen. Var inte i säng förrens runt 4 och steg upp redan vid halv 12,  aaosch jobbigt. Men drog mig upp för att åka in till stan och shoppa lite nödvändigt och en mysfika.

Så ska strax krypa ner i sängen för att imorgon är det upp för ett antal danspass, och på måndag är det jobb igen.

Puss och godnatt
/ maddis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0