My Christmaslist


Malmö Dansakademi

Godmorgon!


Sitter på salongen nu, börjar egentligen inte förrens tio idag men fick skjuts tidigare och det är faktiskt jobbigt att ta bussen med all packning plus dator, hihi. Ska nog göra julnaglar idag vill få in julkänslan ännu mer. Det är faktiskt asdåligt att jag inte handlat en enda julklapp än, skamligt varför ska jag alltid vara ute så sent?, elle rättarsagt de senaste åren har det blivit så, man blir allt för lat ;) men är ledig mycket nästa vecka så får ta tag i det då. Har inte ens skrivit min egen önskelista, oops så ska sätta mig och göra det nu plus lyssna på härlig julmusik.

Dans ikväll men blää vilken träningsvärk jag har idag! =)
Puss / maddis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0